The Marketing Of

The Marketing Of

The Marketing Of

 

The Marketing Of to cykl spotkań skierowanych do wszystkich studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, zainteresowanych marketingiem lub dopiero chcących zdobyć wiedzę na jego temat.

Pomysł na projekt wziął się z zainteresowania samych organizatorów tym tematem oraz chęci pracy nad własnymi umiejętnościami miękkimi.

Całość obejmowała 8 szkoleń z różnych, ale podstawowych elementów marketingu, takich jak:
– video marketing
– tematykę SEO, SEM oraz content marketingu
– Google Analytics
– event marketing

Koordynator główny oraz grupy harmonogramu: Mirela Kotarska
Koordynator grupy promocji: Ania Jarek
Koordynator grupy kontaktu z partnerami: Kamila Boba

Partnerzy

– Coca-Cola
– Efektywny.net
– Eurocash
– Exclusive Event
– Unilever
– Kuźnia Strategów
– OFFON Agency
– PZU
– Souvre Internationale
– Sprawny Marketing
– Takaoto.pro
– Teatr Śląski

12 kwietnia 2017
alert('Witaj, przychodzisz tutaj, a ja właśnie testuję skrypty');