Zgrajmy Się!

Zgrajmy Się!

Zgrajmy Się

 

Projekt zrodził się z pasji czwórki przyjaciół, którzy chcieli zarazić nią innych. Chcieliśmy pokazać że pomimo różnych zainteresowań, znajdziemy wspólny język i zgramy się! Stworzyliśmy zatem wspólną banderę, pod którą miały mieć miejsce 3 wydarzenia około kulturowe. Każde z nich miało odpowiadać naszym osobowościom i nawiązywać do planszówek, muzyki oraz siatkówki. Zebraliśmy zatem zespoły i ruszyliśmy do akcji! Niestety, ostatecznie zrealizowane zostały dwa spośród trzech planowanych wydarzeń, jednak nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. Wnioski jakie można wyciągnąć z niepowodzeń są równie cenne jak poczucie spełnienia po udanym finale. A zrealizowane wydarzenia były na takim poziomie, że satysfakcją mogliśmy się dzielić, a i tak jeszcze zostało!

PRZEGLĄD NIEZALEŻNEJ MUZYKI

Koordynator: Piotr Słowik

Celem Przeglądu Niezależnej Muzyki był dać szansę „wyjścia z garażu” niezależnym muzykom. Dostaliśmy 28 zgłoszeń, z których wybraliśmy piątkę finalistów, która walczyła w Absurdalnej o nagrody. Każdy z występujących zespołów zgarnął voucher na zajęcia wokalne w Stowarzyszeniu Wokalistów MIX, do tego w puli były także prywatne lekcje śpiewu pod okiem Joanny Dolaty, 20 godzin nagraniowych w No Fear Records, 1850 zł zniżki na nagranie EPki w Dream Studio, nagranie dwóch utworów w Lux Records, teledysk od VideoŚląsk oraz koncert na Juwenaliach Śląskich! W pięcioosobowym jury zasiedli profesjonaliści, tacy jak np. Joanna Dolata czy Krzysztof Lenard, a także koncertujące po całym świecie absolwentki Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach oraz reprezentant Juwenalii Śląskich, od lat zajmujący się organizowaniem festiwali muzycznych. Zaplecze audio dostarczyła firma Schron Muzyczny MASH, a pragnienie uczestników zaspokoiła Coca Cola. Ogólnie odzew po koncercie był niesłychanie pozytywny, menadżer Absurdalnej pochwalił nasze podejście, powiedział, że nie widział tu jeszcze tylu ludzi, do tego tak kulturalnie się zachowujących. Jeśli chodzi o media, zachęcam do zobaczenia naszego spotu promocyjnego, przygotowanego przez Apogee Arts. Można go było zobaczyć na telewizorach uczelni oraz w telewizji regionalnej! Pisano też o nas na wielu fanpejdżach, mówiono w Radiu Katowice, a podczas wywiadu na Juwenaliach, grający tam Barking Irons nie zapomnieli wspomnieć skąd się tu dostali. Ci, którzy tego wieczora nie mogli dostać się osobiście do Absurdalnej, mogli skorzystać z transmisji na żywo – wydarzenie od początku do końca było streamowane na facebooku.

STREFA GIER PLANSZOWYCH

Koordynator: Krysia Bytom

Strefa gier planszowych w ramach „Zgrajmy się!” składała się z kilku wydarzeń. Celem tej części projektu było pokazanie studentom, że gry planszowe to nie tylko zabawki dla małych dzieci, ale wciągająca i rozwijająca rozrywka oraz wspaniały sposób na spędzenie czasu ze znajomymi. Realizacja miała miejsce w dniach od 10 do 13 kwietnia 2018 r. Projekt rozpoczął się we wtorek biznesową grą symulacyjną „Chłopska Szkoła Biznesu” prowadzoną przez Małopolski Instytut Kultury. Grupa 30 studentów wcieliła się w rolę kupców oraz rzemieślników i handlowali między sobą wytworzonymi towarami. Drużyna, której udało się najwięcej zarobić otrzymała nagrody od naszych partnerów. Rozgrywka okazała się na tyle wciągająca, że zobaczyliśmy ją ponownie podczas Adapciaka 2018. Grupie przygotowującej projekt udało się pozyskać 10 partnerów, 100% ankietowanych poleciłoby wydarzenie znajomym, a do Domu Dziecka przekazaliśmy ponad 50 gier! W środę w strefie studenta CNTI pojawiła się wypożyczalnia gier. Studenci przez cały dzień mogli za darmo zagrać w różne tytuły oraz wziąć udział w turniejach. W trakcie projektu odbyły się 3 turnieje z nagrodami, a promocji towarzyszyły także konkursy na Facebooku. Dodatkowo  prowadzona była zbiórka charytatywna na gry dla domu dziecka Stanica w Katowicach. Całość projektu zakończyła się w piątek afterem w Placku, gdzie można było pograć w planszówki w luźnej atmosferze. Grupie przygotowującej projekt udało się pozyskać 10 partnerów, 100% ankietowanych poleciłoby wydarzenie znajomym, a do Domu Dziecka przekazaliśmy ponad 50 gier!

Partnerzy

  • Partnerzy strategiczni:

PZU, No Fear Records, Dream Studio Productions

  • Partnerzy projektu:

Juwenalia Śląskie, Absurdalna, Placek, Centrum Muzyki Nad Rawą, Stowarzyszenie Wokalistów MIX, Schron Muzyczny MASH, Lux Records, Video Śląsk, Coca-Cola, Wydawnictwa: Aleksander, Galakta, Rebel, Black Monk; Expierience Corner, Centrum Gier Furia, Małopolski Instytut Kultury

  • Partnerzy medialni:

Apogee Arts, AS Radio, Telewizja Regionalna, JuMa FOTO

10 kwietnia 2018
alert('Witaj, przychodzisz tutaj, a ja właśnie testuję skrypty');